داستان کوتاه

هر روز یک قصه

داستان کوتاه

هر روز یک قصه

کارتون
Once upon a time
چیزی به اسم شکست برای خرگوشی به اسم کوین وجود نداشت .
اما وقتی اسم ، لئو به گوش می رسید .
کوین خودش را می باخت ، لئو برای کوین در مسابقات تنیس تبدیل به یک غول شده بود .
کوین تا اسم لئو را می شنید . بازی را می باخت .
انگار دیگر نمی خواست حتی شانسی هم به خودش بدهد .
لئو یک تنیس باز قوی بود .
تا حالا شاید 3 باری لئو از کوین بازی را برده بود .
کوین خرگوش شماره 2 بود . نفر اول لئو بود .
لئو چشم ها را به خودش خیره می کرد ، او با قدرت و اعتماد به نفس بخصوصی ضربه می زد . انگار می خواست برتری خودش را حریف با همان ضربه های اول نشان دهد .
ولی برای کوین که 3 بار از این حریف قوی خودش شکست خورده بود . انگار از این به بعد می خواست به اسم او و شکست های گذشته اش فکر کند .
کوین حتی نمی تواست ، تصور کند . از لئو بهتر باشد .
مربی او جاناتان می خواست . به او امید دهد . ولی بازی 4 در مقابل این حریف قوی اگر می توانست به خودش این اطمینان را بدهد . که می تواند . از این بازیکن قوی را پشت سر بگذارد .
می توانست برنده این بازی شود .
جاناتان باید چند کار را برای کوین انجام می داد . پس او دو بازیکن را مقابل او در تمرینات قرار می داد .
کوین مجیور بود ، با این دو بازیکن بازی کند ، ولی کوین در مقابل این دو بازیکن خیلی خوب بازی می کرد ، بعضی اوقات بازی را به نفع خودش تمام می کرد . اما یک غول وجود داشت. آن هم لئو بود .
لئو بازی خوبی داشت ، ولی باید کسی را در تمرینات بازی می کرد ، کمتر از لئو نباشد .
اما چنین کسی وجود نداشت . لئو بهترین بود .
پس جاناتان متوجه شده بود . وقتی چند امتیاز  لئو از کوین پیش می افتد . قدرت جنگندگی کوین از بین می رود .
چون کوین بازی کنی بود . مثل لئو همیشه با چند امتیاز از حریف خودش جلو بود .
پس بنابراین به بازیکنی نیاز بود . ابن کار را به کوین آموزش دهد .
مارکو در جبران بازی ها تنیس تخصص داشت .
جاناتان از مارکو دعوت کرد ، از او خواست به کوین آموزش دهد ، هرگز بازی را تا آخرین امتیاز رها نکند .
مارکو هم شروع کرد ، به آموزش این مسئله .
پس مارکو و کوین با هم بازی می کردند ، به طوری که فرض می کردند ، مارکو چند امتیاز عقب است .
جالب بود . ولی با وجود عقب ماندگی ، مارکو می توانست ، کوین را مقلوب کند .
بعد از انجام این تمرین ، کوین فهمید . بازیکن بزرگتری در بازیهای تنیس وجود دارد ، آن کسی نبود ، به جز کوین . با وجود این که خیلی امتیاز از دست می دهد ، ولی با وجود این هرگز نا امید نمی شود . در صورتی کوین و لئو فقط به بازی کردن در حالتی که جلو بودن عادت داشتند .
مارکو می توانست ، در حالتی که امتیازات زیادی از دست می دهد ، کنترل خودش را حفظ کند . امتیاز به دست آورد .
کوین درس های بزرگی از مارکو یاد گرفت . در صورتی که در مسابقات چندین بار مارکو را به راحتی برده بود . احساس می کرد ، مارکو چیزی برای آموزش به او ندارد .
ولی مارکو در بازی چهارم با لئو توانست ،به شکست های خود پایان دهد . با کمک مربی خود جاناتان و حریف تمرین خود مارکو که کار بزرگی را به آموزش داده بود .
جنگنده بودن ، جبران کردن امتیازات عقب افتاده .
هر قدر لئو امتیاز به دست می آورد ، در اول بازی نمی توانست ، روی تمرکز کوین تاثیر بگذارد ، کوین می توانست ، خودش را پیدا کند ، می تواسنت خودش را برنده این بازی تصور کند .
کوین هم کار خودش را انجام می داد .

  • روبرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی